7/10





Idag har jag ätit ipren och halstabletter för fulla muggar!!
har ont i halsen och mår lite halvdant men har ändå kommit fram till att gå i skolan för att inte missa hur mkt som helst.
men i alla fall.... vi fick tillbaka matteprovet idag.. jaaa det gick väll inte som man tänkt sig....
jag fick 15,5 av 30!!! det e sjukt dåligt... men i och för sig var det på slarv fel och att jag missat 3 tal så jag behöver bara visa att jag kan det så går det nog bra....

IGÅR:
vi gjorde no prov och det kändes väll lite halvdant men jag fick ändå en känsla att det gick bra.
efter provet åkte jag hem måde inte bra då....
kom hem och gjorde lite matte så man ligger långt fram....
sen fixa jag med datorn och kolla på tv....

ja det var allt för idag....
Nolltrettionio

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hyfsat dåligt om jag får sänga det själv! :)

2009-11-08 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0