Fan!

Idag skulle jag igentligen till min Älskade flickvän och va med henne och några kompisar MEN...
jag han faktiskt bli sjuk så sent som i går kväll!
snacka om att man blev förbannad i morse när man vakna och var genomförkyld! Så idag har jag bara sovit och tittat på film.
om jag mår bättre i morren kanske jag ska dit en stund... hoppas jag mår bättre!!!...
Fast i och för sig har jag prov på tisdag och måste oxå plugga på det....
jaja jag kan väll göra båda:)
men nu pratar jag i telefon med annie oc älsk och dom bara skrattar och skrika....annie och emma fattar!
tror ni fattar;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va roligt!!! Du e sjuk ja e frisk lalalalala!

emma o annie hälsar

2009-10-05 @ 19:15:51
URL: http://mullemustang.blogg.se/
Postat av: Älskling<3

Hahahaha sjukt kul va det!!!! men saknar dig oerhört mkt<3<3<3<3



Älskar dig!!! Puss



Annie hälsar:D

2009-10-08 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0