Kaffedrickare!

jaja officiellt kaffedrickare nu då!!

Nu är jag officiellt en kaffedrickare!!!
har börjat dricka kaffe nu med en sockerbit och mjölk:P
hahaha jaa det e faktiskt gott, trodde inte det men men alla har väll sina fel:P
  nu sitter jag och snackar med min älskade flickvänn och lyssnar på musik§
ska på dop i morren som jag sa och på söndag kanske jag ska va med älsklingen!
sen på måndag är det skola igen och sen får vi se vad som händer;)
händer alltid ngt nytt i skolan hahahahah
tror inte vi har ngn läxa i alla fall....
men e inte riktigt säker:S  får väll höra av mig till allis och se vad hon  säger XD....
men nu ska jag fortsätta vara social med min lilla älskling§§§

Ta Hand Om Dig..
nolltrettionion 

Kommentarer
Postat av: Älskling<3

Officiell kaffedrickare?? Haha knäppis:* Älskar dig<3<3

2009-10-10 @ 19:00:02
Postat av: .....

Morren! haha du e´ rolig du! :) ( Fresten e´ Älsk= Älsklingen och Älsklingen= Din flickvän? )

2009-11-15 @ 19:42:39
Postat av: Adam

hahah jaa det är det:P

2009-11-16 @ 17:04:23
URL: http://nolltrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0