Söndag 4/10

Ego Pic På Bloggen!!


Idag mår jag faktiskt lite bättre än igår... ska till skolan i morren och har prov på tisdag.
nu sitter jah och läser i no boken och (försöker) fatta det mesta. Men i morren efter skolan ska jag och emelina fortsätta med pluggandet hemma hos någon av oss.... om vi kommer överänns om var! XD
men tror jag ska gå och dricka lite nu och snacka med mina föräldrar lite...

förrästen VÄDRET SUGER!!!!! varför ska det regna? kan det inte vara sol eller snöa?
jag hatar regn!!!!!!! men men jag blir innomhus i alla fall.
Ha det bra... Nolltrettionio.

Kommentarer
Postat av: .....

Har du bara tjej kompisar eller? :)



Fresten du är rätt söt hihi ;)

2009-11-08 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0