Tänker...

Jag tror att vi har två val här i livet... antingen lägger vi oss ner och dör eller lever man vidare och nöjer sig med sin tillvaro.
många ältar saker för rästen av sitt liv... e det rätt att göra det?!
om man sviker någon... ska man få förtroendet tillbaka? jag förstår inte....
räcker det med ett förlåt?! jag tror igentligen inte det, men om livet hade varit enkelt hade det räckt.
Livet är ju som bekant inte så lätt alltid, ska man skratta eller gråta?
jag har länge undrat över livets stora gåta....

Vad är människan till för?
lever vi i ett enda stort spel? om så vem e den sjuke jävlen som kom på det??
ofta leder våra föräldrar oss tillbaka på rätt spår om vi gör fel, men om dom inte gjort det då??
jag kommer aldrig sluta undra.....

LIVET ÄR ETT MIRAKEL, BARA MAN HINNER SE DET FÖR ALLT SPEKTAKEL.

Kommentarer
Postat av: Älskling<3

<3

2009-10-10 @ 19:02:52
Postat av: Anonym

va???

2009-11-08 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0